A meghirdetett munkakör betöltésre került!

Az Antares Hungary Kft. küldetése, hogy ülőmunkát végző emberek részére gyártunk egyedi igényeikre szabottan irodai ülőbútorokat, elsősorban ergonomikus forgószékeket, amelyeket a felhasználókhoz viszonteladók révén juttatunk el. 1995-ben alapított Társaságunk egy 7 országban működő közép-európai cégcsoport tagja, mely szektorában a régió meghatározó szereplője és az Antares a legnagyobb hazai irodaszékgyártó.

Négyszáz hazai forgalmazónk részére szállítunk hetente több ezer széket. Kezdetben a méretgazdaságosság elérése érdekében tömegtermékek gyártására összpontosítottunk, majd a megcélzott piacrészt elérve az elmúlt évtizedben már az időtálló, nagyobb komfortot, és az egészségesebb ülést szolgáló termékek előállítására koncentrálunk.

Missziónk szerves része, hogy az ülés-ergonómia terén szerzett tudásunkat is megosszuk az ülőmunkát végző emberekkel. Hogy amikor forgószéket választanak maguknak, akkor a tartósság, személyre szabott megoldás és az egészségvédelem legyenek az elsődleges szempontok. Az Antares gazdasági céljainak szolgálata mellett ilyen fajta ismeretterjesztő munkásság is vár tehát a marketing felelősünkre.

 

Az Antares marketinges feladatköre:

  • a különböző csatornákban kommunikál viszonteladóinkkal, vásárlásra ösztönözve, szakmai továbbképzésüket szolgálva, partneri hűségük mélyítése végett,
  • új vevők, új piacszegmensek megszerzésére adatokkal megalapozott tervet sző, a jóváhagyott projekteket menedzseli, végrehajtja,
  • a területi képviselőkkel közös piaci felméréseket koordinálja és azok adatait összegzi,
  • termékbemutató kiadványokat, videókat tervez és készít, lehetőleg a szerkesztéssel együtt, ezek kivitelezését koordinálja a terjesztéssel bezárólag,
  • a vállalat stílusában hírleveleket, posztokat fogalmaz, hasznos tartalmat hoz létre,
  • a céges rendezvények, pl. az éves vevőtalálkozó szervezésében visz fő szerepet,
  • készíti a marketing és kereskedelmi statisztikákat, nyilvántartásokat.

 

Két kihívást emelek ki. Az egyik, hogy legyél képes ráérezni, az ügyfelek mire kíváncsiak, mire vágynak és ennek megfelelő tartalmakat, ötleteket generálj. A másik, hogy a párhuzamos projekteket tudd hatékonyan megvalósítani; a betartva és betartatva a megállapodásokat, határidőket.

 

Szükséges ismeretek:

  • marketing szakirányú felsőfokú végzettség
  • online marketingben jártasság, weboldal adminisztráció (wordpress; SEO előny)
  • kép- és kiadvány-szerkesztési készség
  • video-szerkesztési ismeret alap szinten (vágás, feliratozás alap)
  • vállalati közösségi média-oldal menedzselése (Facebook, Instagram)
  • stabil digitális írástudás (Windows Office programok)

 

Előnyt jelent (jó-ha-van):

  • jól szervezett társaságnál, pl. multinál szerzett érdemi munkatapasztalat
  • piackutatás és versenytárs-elemzési gyakorlat
  • olasz, angol nyelvismeret
  • Szatymazon vagy környékén laksz

 

Mint leendő munkatársaknak, az együttműködésünkben személyiségeink összeillése kulcsfontosságú, aminek érzékelésére reálisan majd csak a próbaidő ad választ, de annyi támpontot adhatok, hogy az egyenes beszédben hiszünk, a mellébeszélést nem toleráljuk. Igényeljük a kezdeményezést, az önállóságot, a tudásszomjtól áthatott szakmai igényességet, sőt a humorérzéket is. Tapasztalatom szerint egészséges életmód, munkaszeretet és alkotás vágy jelzi előre a kimagasló teljesítőképességet. Így ha ezek bizonyítékaival, a releváns szakmai referenciákkal, az érdemben növelik az esélyed erre az munkakörre.

Ideális jelöltnek azt tekintjük, aki szakmai pályafutása elején jár, ugyanakkor már fel tud mutatni érdemi szakmai teljesítményt.

 

A munkához kínált feltételek:

  • 28 éve működő, stabil hátteret jelentő, szektorában piacvezető vállalat
  • határozatlan idejű munkaszerződés, heti 40 órás, vagy akár részmunkaidős foglalkoztatás, a beosztás rugalmasan alakítható és kisebb részben a 2. félévtől távmunkával kombinálható
  • 400-450 ezer Forint bruttó bér (40 óra/hét) a próbaidő alatt, szakmai készségek és tapasztalatok szerint pontosítva (az azutáni javadalmazásról a próbaidő alatt tapasztalt tényleges teljesítmény alapján tárgyalunk)
  • karrier-lehetőség: 1. idővel operatív marketingesből a stratégiai marketing felelősévé válhatsz; 2. nemzetközi marketing projekteket koordinálhatsz a cégcsoportunkban,
  • munkavégzés törzshelye a korszerű technikával fölszerelt, kulturált szatymazi irodánk.

 

Amennyiben az itt körülírt munkakör illik a személyiségedhez, a felsorolt kritériumoknak megfelelsz, és inspirál a kihívás, hogy egy nemzetközi szinten is sikeres, piacvezető vállalat nevében kommunikálhass és arculatát formálhasd, akkor jelentkezz! A human@antares.hu címre küldd fényképes szakmai önéletrajzod, plusz pár sort a szándékaidról, és hogy miért Te lennél a legjobb választás az Antares számára!

 

Szatymaz, 2023. január

 

Sustik Ferenc,

Antares Hungary Kft. igazgató