’MARKETING FELELŐS AZ ANTARESNÉL’ – ÁLLÁSHIRDETÉS

Az Antares Hungary Kft. küldetése, hogy ülőmunkát végző emberek részére gyártsunk javarészt személyre szabva elkészített, ergonomikus forgószékeket, amelyeket a felhasználókhoz viszonteladók révén juttatunk el. 1995-ben alapított Társaságunk egy 7 országon átívelő közép-kelet-európai cégcsoport tagja, mely szektorában a régió meghatározó szereplője, míg Magyarországon a legnagyobb hazai irodaszékgyártó.

Több száz hazai forgalmazónk részére szállítunk hetente több ezer széket. Kezdetben a méretgazdaságosság elérése érdekében mennyiségre gyúrtunk, viszont az elmúlt évtizedben már az időtállóbb, nagyobb komfortot, és az egészségesebb ülést szolgáló termékek előállítására koncentrálunk. Ugyanakkor az a tapasztalatunk, hogy az átlagos felhasználók, és sajnos számos kereskedőpartnerünk is közönséges bútorként tekint a forgószékre… Miközben az annak az eszköz-együttesnek talán legfontosabb eleme, amely a modern embert a virtuális világban tartja, mialatt számítógépén dolgozik, szórakozik vagy kommunikál. Missziónk szerves része tehát, hogy mindazt a tudást, amelyet az ülés-ergonómiában 25 év alatt szereztünk, eljuttassuk közvetítőinken keresztül az ülő emberekhez. Hogy amikor személyes forgószéket választanak maguknak, akkor ne csupán az árcédulára és a külcsínre ügyeljenek, hanem a kényelem, a hatékony munkavégzés, és az egészségvédelem is szempont legyen. Az Antares gazdasági céljainak szolgálata mellett ez a fajta ismeretterjesztő munkásság is vár a marketing felelősre.

Az Antares marketinges projektjei és napi tennivalói:
1) a különböző csatornákban kommunikációnk és promócióink révén viszonteladóinkat képezni, a tőlünk való vásárlásukat ösztönözni, eközben cégünk iránti partneri hűségükhöz újabb okokkal szolgálni,
2) új vevők, új piacszegmensek megszerzésére adatokkal megalapozott tervet szőni, a jóváhagyott projekteket menedzselni, végrehajtani,
3) a területi képviselőkkel közös piaci felméréseket koordinálni, azon információkat összegezni,
4) cég- vagy termékbemutató kiadványokat, videókat tervezni és előállítani, lehetőleg a szerkesztéssel együtt, ezek kivitelezését koordinálni a közlésig v. terjesztésig bezárólag,
5) a vállalat stílusában hírleveleket, posztokat fogalmazni, hasznos tartalmat létrehozni,
6) a céges eseményeket, pl. évente sorra kerülő, 100+ fős partnertalálkozót megszervezni,
7) marketing és kereskedelmi statisztikákat elkészíteni, nyilvántartásokat vezetni,
8) szükség szerint részt venni az ügyfélszolgálat munkájában

Kulcs kihívás a párhuzamos projekteket jól kézben tartani, megállapodásokat, határidőket betartani és betartatni pl. területi képviselőkkel. Elvárás új kezdeményezéseket, ötleteket megfogalmazni úgy, hogy azok előnyeit-hátrányait képes vagy tárgyszerűen megragadni, érzékletesen bemutatni.

Szükséges ismeretek:
1) marketing szakirányú egyetemi végzettséged van, vagy tanulmányaid végén jársz
2) online marketing ismeret, weboldal adminisztráció (wordpress; SEO előny)
3)kép- és kiadvány-szerkesztési gyakorlat, legalább alap szintű (egyszerűbb szórólapot összeállítani)
4) video-szerkesztési ismeret (vágás, feliratozás alap szintű)
5) vállalati közösségi média-oldal menedzselése (Facebook, Instagram)
6) stabil digitális írástudás (excel, word, outlook)

Előnyt jelent (jó-ha-van):
1) piackutatás és versenytárs-elemzési gyakorlat
2) olasz, angol nyelvismeret
3) Szatymazon vagy környékén laksz

Mint leendő munkatársaknak, az együttműködésünkben személyiségeink jellege, karaktereink összeillése kulcsfontosságú, ám ennek érdemi érzékelésére reálisan majd csak az interjún kerülhet sor. De annyi támpontot adhatunk, hogy az egyenes beszédben hiszünk, a mellébeszélés rövid úton a kapcsolat végéhez vezetne. Igényeljük a kezdeményezést, az önállóságot, a tudásszomjtól áthatott szakmai igényességet, és ráadásul a humorérzéket is. Tapasztalatunk szerint egészséges életmód és munka szeretet (alkotás vágya) alapoz meg kimagasló teljesítőképességet, ezek bizonyítékai érdemi esélynövelők.

A marketing felelős a betanulási idő hónapjaiban asszisztensi feladatokat és díjazást jelent. Ideális jelöltünk szakmai pályafutása elején jár, a ranglétrán saját tempójában néhány évszak vagy év alatt ér az önálló marketing felelősi státuszig.

A munkához kínált feltételek:
1) 25 éve működő, stabil hátteret jelentő, szektorában piacvezető vállalat
2) határozatlan idejű munkaszerződés, heti 40 órás, vagy akár részmunkaidős (25-30 órás) foglalkoztatás, a beosztás rugalmasan alakítható és kisebb részben távmunkával kombinálható
3) bruttó 280-300 ezer Forint bér (40 óra/hét) belépéskor, a tól-ig mérték a meglévő tapasztalatod szintjétől függ
4) karrier-lehetőség: idővel a cég stratégiai marketing felelősévé válhatsz (középvezetői szint), ill. a cégcsoportunk tagjainak közös marketing projektjeit koordinálhatod
5) munkavégzés törzshelye a korszerű technikával felszerelt, kulturált, városi zajtól és szmogtól mentes szatymazi irodánk

∑:  Ha úgy érzed, a fentiekben körülírt munkakör illik a személyiségedhez, a felsorolt kritériumoknak megfelelsz, és inspirál, hogy egy viszonylag kicsi, de nemzetközi szinten is sikeres vállalat nevében kommunikálhass, arculatát formálhasd, akkor jelentkezz hozzánk most!

A human@antares.hu címre küldd fényképes szakmai önéletrajzodat, plusz pár sort a szándékaidról, és arról, hogy miért Te lennél a legjobb választás az Antares számára!

Szatymaz, 2020. októbere

Sustik Ferenc,
igazgató
Antares Hungary Kft.