antares cégcsoport

Antares Hungary Kft.

Az Antares Hungary Kft-t 1995 tavaszán alapították (akkor még Veneto 2000 Kft. néven), magyar és olasz üzletemberek. Profiljába irodai ülőbútorok gyártása és nagykereskedelme tartozik. A cég kizárólag viszonteladókkal történő együttműködésre rendezkedett be, felhasználók számára közvetlen értékesítést nem működtet. A székhely és a gyártás a Szegedhez közeli Szatymaz községben található.

A termékkínálat csak munkahelyi és közösségi ülőbútorokra korlátozódik, ezen belül viszont széles a spektrum. Az eltérő funkcióknak megfelelően kínálunk az otthoni irodába való egyszerű gázliftes munkaszékeket, de exkluzív vezetői kategóriájú foteleket is; váróterembe illő foteleket és padokat, több száz fős termekbe illő konferenciaszékeket, elegáns tárgyalókba illő négylábú vagy szánkótalpas tárgyalószékeket, üzemi szerelősor melletti munkához való speciális munkaszékeket és laborokba, egészségügyi intézményekbe alkalmas ülőbútorokat, valamint ezek kiegészítőit.

A külföldi tulajdonostársak jelenléte garancia a magas szintű észak-itáliai termelési és kereskedelmi kultúra meghonosítására. A gyártás és ügyvitel technológiai színvonala, valamint a szerszámellátottság színvonala megegyezik az iparág hazájának számító olaszországi üzemekével. Az immár 7 európai országban jelenlévő, és további 20 országba exportáló Antares-cégcsoport az irodaszék-gyártás szektorában európai hírnévnek örvend és Közép-Európában az egyik legnagyobb szereplő. A csoport évente körülbelül 960.000 db széket állít elő és értékesít.

A kiemelkedő versenyképességet a vállalatok összefogott beszerzése alapozza meg. A fentiek révén lett Magyarországon az ’Antares a legnagyobb hazai irodaszékgyártó’.

Több mint 300 állandó vevőpartnerünk között bútorüzletek, irodabútor-szaküzletek, irodabútor-gyártók, nemzetközi üzletláncok, katalógus-áruházak, webáruház-üzemeltetők találhatók. A magas szintű és egyenletes minőségnek köszönhetően termékeink 1997 óta folyamatosan szerepelnek a magyar állami intézmények közbeszerzési kínálatában is.

A vállalat ügyvitele, adatnyilvántartása, számlázási rendszere és készletnyilvántartása számítógép alapú, így mindig naprakész és megbízható információk állnak rendelkezésre. A folyamatok áttekinthetőségét és hatékonyságát a 2003 óta működtetett ISO minőségbiztosítási rendszer is igazolja. A munkatársaknak a cégünk, valamint partnereink iránti elkötelezettsége kulcs fontosságú, ezért rendszeres képzésben részesülnek, továbbá egyéni továbbképzésük is támogatott.

Ajánlatainkban a legkedvezőbb ár-érték arány biztosítására törekszünk. Főbb erősségeink:

  • kiemelkedően versenyképes árak – nemzetközi cégcsoportunk összehangolt beszerzése révén
  • széles modell és kárpitválaszték + rendszeresen megújított, bővített kínálat
  • egyedi igényeket kielégítő széktervezés és tesztelés
  • 12-15.000 darabos raktárkészletből azonnali kiszolgálás
  • kizárólag viszonteladók kiszolgálása
  • akár 1000 szék/nap gyártási kapacitás
Az Antares International cégcsoport tagjai:

Antares as

Antares Bulgaria ltd

Antares Eurotrade sro

Antares Hungary Kft.

Antares Romania srl

Antares Stolice doo

A szerződéses partnerek kapcsán kezelt személyes adatok

A szerződéses partnerek kapcsán kezelt személyes adatokról nyilatkozat PDF formátumban letölthető innen

Antares Hungary Kft.

The Antares Hungary Ltd. (then known as the Veneto 2000 Ltd.) was founded in the spring of 1995. It’s profile includes office seating manufacturing and wholesale trade. The company only deals with resellers. The headquarters and manufacturing is located in southern Hungray, in a village near Szeged named Szatymaz.

Our company has a constantly expanding number of employees, currently we have around 50 workers. The 2/3 of them are working in the production, and the other part works in the sales and administration area. For the better relationship with our partners there are salespeople in different regions of the country. Our trained prepared employees do their job at a high, reliable quality.
We offer office chairs in all categories – from the gas lift work chairs and the exclusive manager chairs to the kid’s swivel chairs. We constantly expand our upholstery assortment in accordance with our customers needs and feedback.

The presence of the foreign owners of the company guarantees the acclimatization of the high level northern italian commercial and manufacturing culture. Joining the ANTARES-group which has a high reputation in the field of office chair manufacturing helped the company to reach the production and management and technology standards, that are used in Italy. To guarantee the high quality we meet the ‘ANTARES GROUP CODE’ quality management system standards, with the presence of international experts and consultants. Thanks to the high and constant quality our products are also in the Hungarian Public Procurement offer indirectly, since 1997.

We have a computer-based data recording and invoice system, therefore up to date informations are always available. The employee’s commitment to the company and to our partners is very important to us, so the continuous training of our workers is supported.

We aim to ensure the best value for money, so our main strengths are:

  • Extremely competitive pricing – using coordinated supply of the group
  • A wide range of models and trim, a continuous supply expansion
  • Average of 10,000 pieces stocks for immediate service opportunities
  • Exclusively for resellers to sell
  • 1000 seats / day production capacity