ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK – antares.hu
Tájékoztatjuk, hogy Ön mint vásárló antares.hu címen elérhető honlap használatával kinyilvánítja, hogy ismeri és elfogadja, az alábbi, a Ptk. (2013. évi V. törvény) 6:77-6:81.§ alapján megírt általános szerződési feltételeket. Kérjük, amennyiben vásárlója, illetve aktív használója kíván lenni a weboldalunk által kínált lehetőségeknek, figyelmesen olvassa el az Általános Szerződési Feltételeinket és csak abban az esetben vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért, és azokat kötelező érvényűnek tekinti magára nézve.
Jelen dokumentumban foglalt megállapodás kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre. Az alábbi feltételekkel szabályozott szerződés a Ptk. szerint távollevők között létrejött szerződésnek minősül.
- Üzemeltetői adatok:
- Cégnév: ANTARES HUNGARY Bútoripari Kft.
- Székhely: 6763 Szatymaz, Kossuth u. 14.
- Adószám: 11096582-2-06
- Cégjegyzék szám: Cg. 06-09-003508, Kibocsátó cégbíróság: Szegedi Törvényszék Cégbíróság
- Szerződés nyelve: magyar
- Elektronikus elérhetőség: antares@antares.hu
- Telefonos elérhetőség: +36 62 583 510
- Bankszámlaszám: OTP Bank Nyrt.: 11735005-20564689
A tárhelyszolgáltató elérhetőségei: Rackhost Zrt. 1132 Budapest, Victor Hugó utca 18-22., +36 1 445 1200
A szolgáltató a jelen általános szerződési feltételekben a továbbiakban: üzemeltető.
2. Megvásárolható termékek, szolgáltatások köre
A weboldal irodai bútorokat, ülőbútorokat, székeket értékesít.
Figyelmeztetés: A termékek adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a valóságostól, jellemzően csak illusztrációként szerepelnek.
3. Rendelési információk
Kizárólag jogi személyeket (ev., kft., bt. stb.) szolgálunk ki, magánszemélyeket nem.
Amennyiben az üzemeltető hibás árat tüntet fel a termék mellett, a tőle elvárható gondosság ellenére, és a termék ára annak általánosan elfogadott árától eltér, úgy az üzemeltető nem köteles a terméket a hibás áron szolgáltatni, de köteles a megrendelés visszaigazolásában felajánlani a vásárló részére a valós áron történő vásárlás lehetőségét. Amennyiben a vásárló ezzel a lehetőséggel nem kíván élni, úgy megilleti a szerződéstől való egyoldalú elállás joga.
Külön csomagolási költség nem kerül felszámításra, a termékek házhoz szállítása minden esetben ingyenes. A szállítási idő 1-5 munkanapot vesz igénybe. A szállítást az MPL vagy a GLS futárszolgálat végzi.
Weboldaunkon termékkategóriák szerint böngészhet a kínálatunkban elérhető termékek, szolgáltatások között. Ha bővebb információt szeretne kapni a termékről, akkor kattintson a termék képére vagy nevére. Ekkor a termék oldalára jut el, ahol a termékről részletesebb tájékoztatást kaphat. Amennyiben ennél részletesebb tájékoztatásra van szüksége, úgy az üzemeltetői adatok között rögzített telefonszámon vagy e-mailcímen szíveskedjen felvenni a kapcsolatot az üzemeltetővel.
A rendelés menete
Az oldal alján található űrlap kitöltésével tudja leadni rendelését. Az űrlapon tudja kiválasztani a megrendelt csomagot, a fizetési módot, valamint itt szükséges megadia a kiszállításhoz szükséges adatokat.
Miután elvégeztük megrendelésének feldolgozását, a megadott e-mail címére küldünk Önnek Megrendelés visszaigazolást. Ez a rendelés leadásától számított kb. 1-3 munkanap. A termék kiszállítására csak visszaigazolást követően kerül sor.
Megrendelése leadásához regisztrációra nincs szükség, csak az e-mail cím megadására.
4. A megrendelések feldolgozása
A megrendelések feldolgozása munkanapokon 8-16 óra között történik. Amely megrendelés ezen időszakon kívül történik, az a következő munkanapon kerül feldolgozásra. Az elfogadott megrendelés teljesítési határideje a raktáron lévő termékek esetében a visszaigazolástól számítva 1 – 5 munkanap.
Az üzemeltető nem vállal felelősséget a megrendelt termék esetleges technikai ismertetőinek a beszállító, vagy rajta kívül álló más okok miatt történő előzetes bejelentés nélküli változása miatt.
5. A megrendelt termék és kapcsolódó szolgáltatások ellenértékének fizetési módja
A megrendelt termék és kapcsolódó szolgáltatások fizetésének lehetséges módjai:
- Banki előre utalással történő teljesítés: ha már visszaigazoltuk az Ön megrendelését, akkor a visszaigazoló e-mailben megtalálja a bankszámlaszámunkat és a megrendelésszámot, amelyet hivatkozási adatként kell az átutalás megjegyzés / közlemény rovatába írni. Miután az átutalt összeget jóváírják a bankszámlánkon, csak ezt követően adjuk fel a futárszolgálattal a terméket. (Bankszámlaszámunk a visszaigazolásban, illetve az üzemeltetői adatok között is megtalálható.)
- Utánvéttel történő teljesítés. Ez esetben a terméket az általunk megbízott MPL (vagy GLS) futárszolgálat szállítja ki az Ön által megadott címre, ahol a termék, vagy termékek számla szerinti árát a futárnak kell készpénzben vagy bankkártyával kifizetni.
A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítője és visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz. A számlát és a garancialevelet a csomag tartalmazza. Kérjük, a csomagot kézbesítéskor a kézbesítő előtt szíveskedjék megvizsgálni, és a csomagoláson, vagy a terméken észlelt sérülés, vagy hiány esetén kérje jegyzőkönyv felvételét és ne vegye át a csomagot. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni.
6. Szállítási határidő
Raktáron lévő termékek esetében a megrendelés visszaigazolásától számított 1 – 5 munkanap.
7. Házhoz szállítási információk
A webáruházunk által kapott megrendeléseket a(z) MPL (vagy a GLS) futárszolgálat futárai kézbesítik. A csomagok kézbesítése munkanapokon történik 8-17 óra között. Szállítási címként célszerű olyan címet megadni, ahol az itt megjelölt napszakban a futárt folyamatosan fogadni tudják, és biztosítani tudják a küldemény teljes ellenértékének a futár részére való teljesítését, beleértve a szállítási díjat, valamint az esetleges utánvételi díjat is.
Kizárólag abban az esetben rendelje meg a kívánt termékeket, amennyiben a csomag átvételekor majd ki tudja fizetni annak díját a futárnak. Az át nem vett, visszaküldött csomagok esetében a szállítás és visszaszállítás díját a megrendelőre terheljük, újraküldését kizárólag a csomag ellenértékének előre történő kiegyenlítése esetén indítjuk el ismételten.
Áruházunk működésével, megrendelési, és szállítási folyamatával kapcsolatosan felmerülő esetleges további kérdések esetén az üzemeltető adatai között megadott elérhetőségeinken rendelkezésére állunk.
8. Kellékszavatosság
8.1 Hibás teljesítésért kellékszavatossággal tartozunk Vevőink felé. A Vevő a hiba felfedezése után késedelem nélkül köteles a hibát közölni velünk. A közlés késedelméből eredő kárért a Vevő felelős.
A kellékszavatossági igény a teljesítés időpontjától számított egy év alatt évül el.. Nem számít bele az elévülési időbe a kijavítási időnek az a része, amely alatt a Vevő a dolgot rendeltetésszerűen nem tudja használni. A kellékszavatossági igény elévülése újból kezdődik, a dolognak a kicseréléssel vagy a kijavítással érintett részére, valamint, ha a kijavítás következményeként új hiba keletkezik.
8.2 A kellékszavatosság tartalma
Kellékszavatossági igénye alapján a Vevő választása szerint
– kijavítást vagy kicserélést igényelhet, kivéve, ha a választott kellékszavatossági jog teljesítése lehetetlen, vagy ha az a cégünknek – másik kellékszavatossági igény teljesítésével összehasonlítva – aránytalan többletköltséget eredményezne, figyelembe véve a szolgáltatás hibátlan állapotban képviselt értékét, a szerződésszegés súlyát és a kellékszavatossági jog teljesítésével a Vevőnek okozott érdeksérelmet; vagy
– az ellenszolgáltatás arányos leszállítását igényelheti (iii), a hibát cégünk költségére maga kijavíthatja vagy mással kijavíttathatja, vagy a szerződéstől elállhat, ha a kijavítást vagy a kicserélést – az áru tulajdonságaira és a Vevő által elvárható rendeltetésére figyelemmel – megfelelő határidőn belül, a Vevő érdekeit kímélve nem tudjuk vállalni, vagy ha a Vevőnek a kijavításhoz vagy kicseréléshez fűződő érdeke megszűnt. Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye.
A Vevő a választott jogáról másikra térhet át. Az áttéréssel okozott költséget köteles az Antares Hungary Kft.-nek megfizetni, kivéve, ha az áttérésre az Antares Hungary Kft. adott okot, vagy az áttérés egyébként indokolt volt.
Nem vállalunk szavatosságot az alábbi okok következtében fellépő meghibásodásokért vagy károkért:
– az árunak a használati útmutató utasításaitól bármi módon történő eltérő beszerelése, üzembe helyezése, használata és kezelése, továbbá természetes elhasználódás, túlzott igénybevétel, nem megfelelő üzemi eszközök vagy poranyagok használata, hibás vagy hiányos építési munkálatok, vegyi, elektro – kémiai vagy elektromos hatások és egyéb hasonló, ill. egyenértékű körülmények;
– előzetes, kifejezett és írásos hozzájárulásunk nélkül az árun végzett változtatások, ill. – azon készülékek esetén, melyek vonatkozásában a kezelőszemélyzet betanítását írtuk elő – a betanítást nem saját vevőszolgálatunk vagy egy általunk meghatalmazott vevőszolgálat végezte.
Az Antares Hungary Kft. törekszik arra, hogy a javítást vagy a cserét – a termék tulajdonságaira és a Vevő által elvárható rendeltetésére figyelemmel – megfelelő határidőn belül, a Vevő érdekeit kímélve elvégezze.
9. Panaszok intézése
Az üzemeltető a panaszról jegyzőkönyvet köteles felvenni, az üzemeltető adati között megjelölt helyen, és a panaszt a felvétel napjától számított öt évig, az arra adott válasszal együtt megőrizni. Az üzemeltető a hozzá érkezett panaszt a beérkezésétől számított 30 napon belül megvizsgálja és arra érdemi választ kell, hogy adjon. Amennyiben panaszra az üzemeltető elutasító választ ad, azt írásban meg kell indokolnia. Az üzemeltetővel kötött szerződéséből eredő jogviták elsősorban békés úton, megállapodással a felek között, vagy a vásárló lakóhelye szerint illetékes hatóság előtt intézhetők. Amennyiben ezek nem vezetnek eredményre, akkor marad a felek számára a bírósági út.
A panasz benyújtásának módja elektronikus levél útján a következő email címre: antares@antares.hu
Tekintettel az antares.hu üzemeltetőjének elektronikus kereskedelmi tevékenységére és az információs társadalommal összefüggő szolgáltatás nyújtására, a Panaszos kizárólag írásban jogosult panaszt benyújtani. A panasznak tartalmaznia kell az alábbiakat:
- a Panaszos neve, címe és email címe;
- a panaszban érintett termék neve;
- a panasz rövid leírása;
- a panaszos konkrét igényének megjelölése;
- a panasz benyújtásának időpontja;
- a megoldás leírása;
- fényképek és egyéb, a panasz bizonyítását szolgáló dokumentumok.
Békéltető testület:
Csongrád Megyei Békéltető Testület
Címe: 6721 Szeged, Párizsi krt. 8-12.
Telefonszáma: (62) 554-250/118 mellék
Fax száma: (62) 426-149
E-mail cím: bekelteto.testulet@csmkik.hu
Honlap cím: www.bekeltetes-csongrad.hu
10. Adatkezelés
Az üzemeltető a webáruház a használata során a rendelkezésére bocsátott személyes adatokat bizalmasan kezeli, és nem adja ki kívülálló harmadik személy számára, kivéve abban az esetben amennyiben alvállalkozója (pl. futárszolgálat) számára a megrendelés teljesítéséhez az szükséges.
A webáruház böngészése folyamán technikai információk kerülnek rögzítésre statisztikai célokból. (IP cím, látogatás időtartama, stb). Ezen adatokat az üzemeltető kizárólag jogilag hitelesen indokolt, és alátámasztott esetben adja át a hatóságok részére. A szolgáltatás igénybevételéhez cookie-k engedélyezése szükséges. Amennyiben a webáruház látogatója nem szeretné engedélyezni a cookie-k használatát, letilthatja a böngészője beállításaiban. Cookie-k tiltása esetén a szolgáltatás bizonyos elemei csak részben, vagy egyáltalán nem használhatóak. (A cookie egy olyan fájl, amelyet a szerver küld a felhasználó böngészőjének, és amelyet a felhasználó számítógépe tárol. A cookie-ban személyes adat nem kerül tárolásra.) A megrendelés folyamán rögzített adatokat az üzemeltető a megrendelés teljesítéséhez használja fel. Az egyes informatikai rendszerek által, a webáruház oldalain leadott megrendelésből készült számla adatai a rendelés leadása folyamán megadott adatokkal rögzítésre, és tárolásra kerülnek a hatályos számviteli törvényben meghatározott időszakra. A webáruház böngészése, illetve a regisztráció folyamán biztosított hírlevél-feliratkozás során megadott adatokat az üzemeltető bizalmasan kezeli, leiratkozás kérhető a megadott elérhetőségek valamelyikén. Adatai törlését, módosítását bármikor kérheti írásban.
A megrendeléssel kezdődő eljárás során a 2011. évi CXII. törvény rendelkezései az irányadók, a szolgáltató adatvédelmi nyilatkozata a honlapon érhető el.
11. Egyéb rendelkezések
Az antares.hu üzemeltetője fenntartja a jogot, hogy végrehajthasson bármilyen változtatást ezen rendelkezésekben, valamint bármilyen változtatást a saját webhelyen/webhely szerkezetben, szolgáltatásban, valamint bármilyen tartalmi változtatást, az Ügyfél előzetes értesítése nélkül.
A Szolgáltató bármikor jogosult jelen ÁSZF feltételeit egyoldalúan, külön értesítési kötelezettség nélkül módosítani. Az esetleges módosítás a Weboldalon való megjelenéssel egyidejűleg lép hatályba. Az általános szerződési feltételekben nem szabályozott kérdésekben a PTK. 1959. évi IV. tv. vonatkozó előírásai, valamint a gazdálkodó szervezetek Szállítási és vállalkozási szerződésről szóló 7/1978/II I/MT sz. rendelet előírásai az irányadóak. Vitás kérdésekben a felek kikötik a Szeged Városi Bíróság illetékességét.