Gyakran feltett kérdések és válaszok

Az alábbiakban néhány gyakori, ismétlődően visszatérő kérdést és az azokra adott válaszokat olvashatja.

Tudok-e Önöktől vásárolni, ha nem vagyok viszonteladó partnerük?
Sajnos nem. Cégünk kizárólag viszonteladó partnereket szolgál ki. Az Önhöz legközelebb eső viszonteladó partnerünket itt találja.
Hogyan tudom eldönteni, milyen széket válasszak?
A termékcsoportjainknál elérhető szűrők segítenek kiválasztani az adott szempontoknak megfelelő széket. Amennyiben ez alapján sem tud dönteni, ajánljuk figyelmébe székválasztó kérdőívünket, melynek kitöltése és elküldése után javaslatot teszünk az Önnek legmegfelelőbb termékünkre.
Milyen széket érdemes választani napi minimum 8 órás ülőmunkához?
Mindenképpen forgószéket javaslunk. A termékszűrőnél beállítható a napi használati idő, 7-10 órás vagy több, mint 10 órás kategóriájú termékeket ajánlunk erre a célra.
Szeretnék többet megtudni a székek működéséről és az egyes funkciók hasznosságáról. Hol találok ehhez segítséget?
A forgoszek.hu magazinjainkat javasoljuk, azok közül is elsősorban az 5. számot, ami kimondottan erre a témára fókuszál.
Hány év garancia van a termékekre?
Típustól függően 1, 2, 3 vagy 5 év garanciát adunk termékeinkre. Az adott termék jótállási idejét a termék leírásában és adatlapján is feltüntetjük.
Az alapértelmezett jótállási időnél hosszabbra van szükségem. Megoldható?
Igen, bizonyos termékeink jótállási ideje növelhető +1 vagy +2 évvel. Az érintett székek listájáról és a plusz szolgáltatás feláráról érdeklődjön viszonteladó partnereinknél.
Mi a teendő, amennyiben egy Önök által forgalmazott termékkel garanciaidőn belül vagy azon túl problémám adódott?
Elsősorban azt a viszonteladót érdemes felkeresni, akitől a terméket vásárolta. Amennyiben ez valamilyen okból kifolyólag nem megoldható, közvetlen cégünkhöz is fordulhat. A garancia bejelentő űrlapot innen letöltheti, vagy keresse kollégánkat ezeken az elérhetőségeken.
Elromlott a székem, de még nem szeretném kidobni. Van lehetőség megjavítani?
Igen, viszonteladó partnereinken keresztül vállaljuk használt székek javítását is. A javítást minden esetben előzetes felmérés előzi meg, ami alapján elkészül az árajánlat.
Mit jelent, ha egy termék “STANDBY”?
A termékkínálat a kiszolgálás feltételei szerint 2 csoportra tagolódik. A normál termékeket mennyiségi alsó korlát nélkül, és jellemzően néhány héten belül kiszolgáljuk. Ettől eltérően a ’standby’ jelölésű termékek csak a ’min. megrendelési egység’ rovatukban megadott mennyiségi egységekben rendelhetők. Amennyiben ebben a rovatban például 1/50 szerepel, az azt jelenti, hogy ha van készleten a termékből, akkor 1 db-ot is kiszolgálunk, míg ha nincs készleten, úgy minimum 50 db megrendelése esetén tudjuk azt beszerezni. E standby termékek szállítási ideje tipikusan hosszabb az átlagosnál.
Milyen opciók szerelhetőek a termékekhez?
A termék fotója mellett, a ’Kiegészítő adatok’ pontban feltüntetjük, hogy mely alkatrészek változtathatók a széken felár ellenében, pl. a karfa, fejtámla, lábkereszt és görgő, kárpit.
Kérhetem a székeket más színekben/kárpittal, mint ami a weboldalon látható?
Legtöbb termékünk esetében a teljes kárpitkínálatunkból választható szövet. Amennyiben egy termék csak szűkített színválasztékban érhető el, azt a termék leírásában feltüntetjük.
Mi a különbség a szinkron és aszinkron mechanika között?
Az aszinkron mechanika (ASYN) révén a szék ülőlapjának és hátlapjának a dőlésszöge külön-külön, egymással nem szinkronizált – vagyis aszinkron – módon beállítható. Míg a szinkronmechanika (SYN)
a szék ülőlapjához rögzített szerkezet, ez tartja a háttámlát és ennek segítségével állítható az ülésmagasságot, valamint – egymással szinkronizálva – beállítható és rögzíthető az ülés és a háttámla.
Mi a különbség az 1, 2, 3 és 4 D karfák között?
1D karfa: állítható magasság
2D karfa: állítható magasság, előre-hátra tolható top
3D karfa: állítható magasság, előre-hátra tolható és forgatható top
4D karfa: állítható magasság, előre-hátra tolható, szélességben állítható és forgatható top
A valódi bőr foteleknek teljes felülete valódi bőrből készül?
A valódi bőr kárpitozású székeink többségén a termék testtel érintkező felülete valódi bőr, míg a háttámla hátsó része és az oldalsó felületek színazonos textilbőrrel készülnek. Néhány termékünk esetében elérhető a teljes valódi bőr kárpitozás, pl. 9300 XXL.
Csak néhány alkatrészre van szükségem a székem javításához (görgő, csavarok). Tudok ilyen részegységeket is rendelni?
Igen, viszonteladó partnereinket keresztül lehetőség van a székben található alkatrészek (pl. görgő, lábkereszt, csavarok stb.) és részegységek (pl. komplett kárpitozott ülőlap) megrendelésére. Alkatrész kínálatunkat itt találja.
Mit jelent az, hogy egy szék antisztatikus?
Olyan felszereltségű szék, amivel elkerülhetők az elektrosztatikus kisülések. Alkalmazása célszerű minden olyan területen, ahol erre érzékeny gépekkel vagy esetleg robbanásveszélyes anyagokkal foglalkoznak.
Kérdése van?

Az alábbi űrlap kitöltésével megfogalmazhatja kérdését. Munkatársunk felveszi Önnel a kapcsolatot, és készséggel megadja kérdésére a korrekt választ.

Hiba: Kapcsolatfelvételi űrlap nem található.