A meghirdetett munkakör betöltésre került!

Az Antares Hungary Kft. küldetése, hogy ülőmunkát végző emberek részére gyártunk egyedi igényeikre szabottan irodai ülőbútorokat, elsősorban ergonomikus forgószékeket, amelyeket a felhasználókhoz a kezdetektől csak viszonteladók révén juttattunk. Azonban a 30 év alatt sokat változott a világ, az üzleti környezet, így – a forgalmazóink érdekeinek tiszteletben tartásával – 2025-ben nyitunk a nagyobb vállalatok és intézmények közvetlen kiszolgálására. Ehhez B2B értékesítési menedzser feladatkörbe keresünk munkatársat.

1995-ben alapított Társaságunk egy 7 országban működő közép-európai cégcsoport tagja, mely szektorában a régió meghatározó szereplője, sőt Magyarországon az Antares a legnagyobb hazai irodaszékgyártó.

(Missziónk része, hogy a termékek értékesítése mellett az ülés-ergonómia terén szerzett ismereteinket is megosszuk az ülőmunkát végző emberekkel. Hogy új forgószékük választáskor a tartósság, a személyre szabás és az egészségvédelem szempontjai is számítsanak az ár mellett. Úgy véljük, hogy e törekvésünket a felhasználókkal közvetlenül tárgyalva még jobban érvényre tudjuk juttatni.)

 

A főbb feladatköri tevékenységek:

  • hazai közép- és nagyvállalatok, önkormányzatok és egyéb intézmények adatbázisa alapján ügyfélkör kiépítés
  • az ügyfelek beszerzési tender kiírásaira árajánlat készítés
  • a megnyert projektek teljesítésének koordinálása kereskedelmi, gyártási, logisztikai kollégákkal
  • vevőszerző rendezvények, pl. termékbemutató szervezés

 

Az egyik kulcspont, hogy képes legyél párhuzamos projekteket hatékonyan, az egyes ügyfelek és ügyek igényének megfelelő agilitással megvalósítani, betartva és betartatva a megállapodásokat.

 

Szükséges:

  • felsőfokú végzettség
  • értékesítési tapasztalat, legalább 2 év
  • jó kapcsolatteremtő és kommunikációs készség
  • stabil digitális írástudás (Windows Office programok)
  • B jogosítvány

 

Előnyt jelent:

  • jól szervezett vállalatnál, pl. multinál szerzett munkatapasztalat
  • projektmenedzsment tapasztalat
  • olasz, angol nyelvismeret
  • Szatymazhoz közeli lakóhely

 

Az együttműködésünkben értékrendünk összeillése alapvető, ezért a leendő munkatársnak ebbéli támpont, hogy az egyenes beszédben hiszünk, a mellébeszélést nem toleráljuk. A munka ellentételezésének alapjául a személyes hozzáadott értéket tekintjük. Igényeljük a kezdeményezést, az önállóságot, a szakmai igényességet, és még a humorérzéket is. Tapasztalatunk szerint az egészséges életmód, a szakadatlan önfejlesztés és az alkotni vágyás jelzi előre a kiemelkedő teljesítőképességet. Ezek bizonyítékai és a releváns referenciák növelik az esélyt a pozíció elnyerésére. Az ideális jelölt pályafutása első felében jár és érdemi szakmai teljesítményt tud felmutatni.

 

 

A pozícióhoz kínált feltételek:

  • 30 éve működő, szektorában piacvezető vállalat, stabil, biztos munkahely
  • határozatlan idejű munkaszerződés, heti 40 órás munkaidő, a beosztás rugalmasan alakítható
  • 500 ezer Forint bruttó alapbér (béremelés 2025. tavasszal)
  • forgalmi jutalék, aminek 6 hónap múltán el kell érnie az alapbér minimum 50%-át
  • céges autó, notebook, telefon
  • karrier-lehetőség: értékesítési vezetői, és később akár kereskedelmi igazgatói pozícióba előre lépés, valamint nemzetközi projektek koordinálása az Antares cégcsoportban

 

Ha az itt körülírt munkakör illik a személyiségedhez, a felsorolt elvárásoknak meg tudsz felelni, és inspirál a kihívás, hogy egy nemzetközi szinten is sikeres, piacvezető vállalat nevében tárgyalj cégekkel és intézményekkel, akkor jelentkezz hozzánk értékesítési menedzsernek!

Küldd a human@antares.hu címre fényképes szakmai önéletrajzod, plusz pár sort a szándékaidról, és hogy miért Te vagy a legjobb választás az Antares számára!

 

Szatymaz, 2024. november 28.

Sustik Ferenc

ügyvezető igazgató

Antares Hungary Kft.