A meghirdetett munkakör betöltésre került!
Az Antares Hungary Kft. küldetése, hogy ülőmunkát végző emberek részére gyártunk egyedi igényeikre szabottan irodai ülőbútorokat, elsősorban ergonomikus forgószékeket, amelyeket a felhasználókhoz a kezdetektől csak viszonteladók révén juttattunk. Azonban a 30 év alatt sokat változott a világ, az üzleti környezet, így – a forgalmazóink érdekeinek tiszteletben tartásával – 2025-ben nyitunk a nagyobb vállalatok és intézmények közvetlen kiszolgálására. Ehhez B2B értékesítési menedzser feladatkörbe keresünk munkatársat.
1995-ben alapított Társaságunk egy 7 országban működő közép-európai cégcsoport tagja, mely szektorában a régió meghatározó szereplője, sőt Magyarországon az Antares a legnagyobb hazai irodaszékgyártó.
(Missziónk része, hogy a termékek értékesítése mellett az ülés-ergonómia terén szerzett ismereteinket is megosszuk az ülőmunkát végző emberekkel. Hogy új forgószékük választáskor a tartósság, a személyre szabás és az egészségvédelem szempontjai is számítsanak az ár mellett. Úgy véljük, hogy e törekvésünket a felhasználókkal közvetlenül tárgyalva még jobban érvényre tudjuk juttatni.)
A főbb feladatköri tevékenységek:
hazai közép- és nagyvállalatok, önkormányzatok és egyéb intézmények adatbázisa alapján ügyfélkör kiépítésaz ügyfelek beszerzési tender kiírásaira árajánlat készítésa megnyert projektek teljesítésének koordinálása kereskedelmi, gyártási, logisztikai kollégákkalvevőszerző rendezvények, pl. termékbemutató szervezés
Az egyik kulcspont, hogy képes legyél párhuzamos projekteket hatékonyan, az egyes ügyfelek és ügyek igényének megfelelő agilitással megvalósítani, betartva és betartatva a megállapodásokat.
Szükséges:
felsőfokú végzettségértékesítési tapasztalat, legalább 2 évjó kapcsolatteremtő és kommunikációs készségstabil digitális írástudás (Windows Office programok)B jogosítvány
Előnyt jelent:
jól szervezett vállalatnál, pl. multinál szerzett munkatapasztalatprojektmenedzsment tapasztalatolasz, angol nyelvismeretSzatymazhoz közeli lakóhely
Az együttműködésünkben értékrendünk összeillése alapvető, ezért a leendő munkatársnak ebbéli támpont, hogy az egyenes beszédben hiszünk, a mellébeszélést nem toleráljuk. A munka ellentételezésének alapjául a személyes hozzáadott értéket tekintjük. Igényeljük a kezdeményezést, az önállóságot, a szakmai igényességet, és még a humorérzéket is. Tapasztalatunk szerint az egészséges életmód, a szakadatlan önfejlesztés és az alkotni vágyás jelzi előre a kiemelkedő teljesítőképességet. Ezek bizonyítékai és a releváns referenciák növelik az esélyt a pozíció elnyerésére. Az ideális jelölt pályafutása első felében jár és érdemi szakmai teljesítményt tud felmutatni.
A pozícióhoz kínált feltételek:
30 éve működő, szektorában piacvezető vállalat, stabil, biztos munkahelyhatározatlan idejű munkaszerződés, heti 40 órás munkaidő, a beosztás rugalmasan alakítható500 ezer Forint bruttó alapbér (béremelés 2025. tavasszal)forgalmi jutalék, aminek 6 hónap múltán el kell érnie az alapbér minimum 50%-átcéges autó, notebook, telefonkarrier-lehetőség: értékesítési vezetői, és később akár kereskedelmi igazgatói pozícióba előre lépés, valamint nemzetközi projektek koordinálása az Antares cégcsoportban
Ha az itt körülírt munkakör illik a személyiségedhez, a felsorolt elvárásoknak meg tudsz felelni, és inspirál a kihívás, hogy egy nemzetközi szinten is sikeres, piacvezető vállalat nevében tárgyalj cégekkel és intézményekkel, akkor jelentkezz hozzánk értékesítési menedzsernek!
Küldd a human@antares.hu címre fényképes szakmai önéletrajzod, plusz pár sort a szándékaidról, és hogy miért Te vagy a legjobb választás az Antares számára!
Szatymaz, 2024. november 28.
Sustik Ferenc
ügyvezető igazgató
Antares Hungary Kft.