Az Antares Hungary Kft. küldetése, hogy ülőmunkát végző emberek részére gyártunk egyedi igényeikre szabottan irodai ülőbútorokat, elsősorban ergonomikus forgószékeket, amelyeket a felhasználókhoz 3 évtizede kizárólag viszonteladók révén juttatunk el. De az időközben bekövetkezett technikai és társadalmi változásokhoz igazodás jegyében – a forgalmazóink érdekeinek figyelemben tartása mellett – nyitunk a nagyobb vállalatok és intézmények közvetlen kiszolgálására, ebbe a B2B értékesítési menedzser feladatkörbe keresünk munkatársat.

1995-ben alapított Társaságunk egy 7 országban működő közép-európai cégcsoport tagja, mely szektorában a régió meghatározó szereplője, Magyarországon az Antares a legnagyobb hazai irodaszékgyártó.

(Missziónk szerves része, hogy a termékek értékesítése mellett az ülés-ergonómia terén gyűjtött tudásunkat is megosszuk az ülőmunkát végző emberekkel. Hogy amikor forgószéket választanak maguknak, akkor a tartósság, személyre szabott megoldás és az egészségvédelem döntő szempontoknak bizonyuljanak. Úgy véljük, hogy e törekvésünket a felhasználókkal közvetlenül tárgyalva többé érvényre tudjuk juttatni, és a velük szerzett tapasztalataink birtokában a forgalmazóink értékesítés-támogatását is fejleszteni tudjuk.)

 

A B2B értékesítési menedzser feladatköre:

  1. hazai közép- és nagyvállalatok, önkormányzatok és egyéb intézmények adatbázisa alapján ügyfélkört épít ki – pl. úgy, hogy a vállalat stílusában hasznos tartalmakat hoz létre a közösségi médiában)
  2. a potenciális ügyfelek beszerzési pályázati kiírásaira árajánlatot készít és ad be
  3. a megnyert projektek teljesítését a kereskedelmi, gyártási, logisztikai kollégákkal együttműködve menedzseli
  4. vevőszerző rendezvényeket, pl. termékbemutatót szervez és tart

 

Az egyik kulcs képesség, hogy hogy képes párhuzamos projekteket hatékonyan, az egyes ügyfelek és ügyek igényének megfelelő agilitással megvalósítani, betartva és betartatva a megállapodásokat, határidőket.

 

Szükséges ismeretek:

  1. felsőfokú végzettség
  2. értékesítési tapasztalat, legalább 2 év
  3. stabil digitális írástudás (Windows Office programok)
  4. B jogosítvány

Előnyt jelent:

  1. jól szervezett vállalatnál, pl. multinál szerzett munkatapasztalat
  2. projektmenedzsment tapasztalat
  3. olasz, angol nyelvismeret
  4. Szatymazhoz közeli lakóhely

 

Az együttműködésünkben értékrendünk összeillése alapvető, ezért a leendő munkatársnak ebbéli támpont, hogy az egyenes beszédben hiszünk, a mellébeszélést nem toleráljuk. A munka ellentételezésének alapjául a személyes hozzáadott értéket tekintjük. Igényeljük a kezdeményezést, az önállóságot, a szakmai igényességet, sőt még a humorérzéket is. Tapasztalatunk szerint az egészséges életmód, a szakadatlan önfejlesztés és az alkotás iránti olthatatlan vágy jelzi előre a kimagasló teljesítőképességet. Tehát ezek bizonyítékai és a releváns referenciák növelik az esélyt e pozíció elnyerésére. Az ideális jelölt szakmai pályafutása első felében jár és fel tud mutatni érdemi szakmai teljesítményt.

 

A pozícióhoz kínált feltételek:

  1. 29 éve működő, szektorában piacvezető vállalat, stabil, biztos munkahely
  2. határozatlan idejű munkaszerződés, heti 40 órás munkaidő, a beosztás rugalmasan alakítható, a próbaidőt követően otthoni munkavégzéssel kombinálható
  3. 500 ezer Forint bruttó alapbér + forgalmi jutalék
  4. karrier-lehetőség: értékesítési vezetői, illetve később akár kereskedelmi vezetői pozíció, továbbá az Antares International Group szintű projektek koordinálása

 

Amennyiben az itt körülírt munkakör illik a személyiségedhez, a felsorolt kritériumoknak megfelelsz, és inspirál a kihívás, hogy egy nemzetközi szinten is sikeres, piacvezető vállalat nevében tárgyalhass nagy cégekkel és intézményekkel, akkor jelentkezz hozzánk értékesítési menedzsernek!

A human@antares.hu címre küldd fényképes szakmai önéletrajzod, plusz pár sort a szándékaidról, és hogy miért Te lennél a legjobb választás az Antares számára!

 

Szatymaz, 2024. június

Sustik Ferenc

ügyvezető igazgató

Antares Hungary Kft.