Az Antares Hungary Kft. küldetése, hogy ülőmunkát végző emberek részére gyártunk egyedi igényeikre szabottan irodai ülőbútorokat, elsősorban ergonomikus forgószékeket, amelyeket a felhasználókhoz 3 évtizede kizárólag viszonteladók révén juttatunk el. De az időközben bekövetkezett technikai és társadalmi változásokhoz igazodás jegyében – a forgalmazóink érdekeinek figyelemben tartása mellett – nyitunk a nagyobb vállalatok és intézmények közvetlen kiszolgálására, ebbe a B2B értékesítési menedzser feladatkörbe keresünk munkatársat.
1995-ben alapított Társaságunk egy 7 országban működő közép-európai cégcsoport tagja, mely szektorában a régió meghatározó szereplője, Magyarországon az Antares a legnagyobb hazai irodaszékgyártó.
(Missziónk szerves része, hogy a termékek értékesítése mellett az ülés-ergonómia terén gyűjtött tudásunkat is megosszuk az ülőmunkát végző emberekkel. Hogy amikor forgószéket választanak maguknak, akkor a tartósság, személyre szabott megoldás és az egészségvédelem döntő szempontoknak bizonyuljanak. Úgy véljük, hogy e törekvésünket a felhasználókkal közvetlenül tárgyalva többé érvényre tudjuk juttatni, és a velük szerzett tapasztalataink birtokában a forgalmazóink értékesítés-támogatását is fejleszteni tudjuk.)
A B2B értékesítési menedzser feladatköre:
- hazai közép- és nagyvállalatok, önkormányzatok és egyéb intézmények adatbázisa alapján ügyfélkört épít ki – pl. úgy, hogy a vállalat stílusában hasznos tartalmakat hoz létre a közösségi médiában)
- a potenciális ügyfelek beszerzési pályázati kiírásaira árajánlatot készít és ad be
- a megnyert projektek teljesítését a kereskedelmi, gyártási, logisztikai kollégákkal együttműködve menedzseli
- vevőszerző rendezvényeket, pl. termékbemutatót szervez és tart
Az egyik kulcs képesség, hogy hogy képes párhuzamos projekteket hatékonyan, az egyes ügyfelek és ügyek igényének megfelelő agilitással megvalósítani, betartva és betartatva a megállapodásokat, határidőket.
Szükséges ismeretek:
- felsőfokú végzettség
- értékesítési tapasztalat, legalább 2 év
- stabil digitális írástudás (Windows Office programok)
- B jogosítvány
Előnyt jelent:
- jól szervezett vállalatnál, pl. multinál szerzett munkatapasztalat
- projektmenedzsment tapasztalat
- olasz, angol nyelvismeret
- Szatymazhoz közeli lakóhely
Az együttműködésünkben értékrendünk összeillése alapvető, ezért a leendő munkatársnak ebbéli támpont, hogy az egyenes beszédben hiszünk, a mellébeszélést nem toleráljuk. A munka ellentételezésének alapjául a személyes hozzáadott értéket tekintjük. Igényeljük a kezdeményezést, az önállóságot, a szakmai igényességet, sőt még a humorérzéket is. Tapasztalatunk szerint az egészséges életmód, a szakadatlan önfejlesztés és az alkotás iránti olthatatlan vágy jelzi előre a kimagasló teljesítőképességet. Tehát ezek bizonyítékai és a releváns referenciák növelik az esélyt e pozíció elnyerésére. Az ideális jelölt szakmai pályafutása első felében jár és fel tud mutatni érdemi szakmai teljesítményt.
A pozícióhoz kínált feltételek:
- 29 éve működő, szektorában piacvezető vállalat, stabil, biztos munkahely
- határozatlan idejű munkaszerződés, heti 40 órás munkaidő, a beosztás rugalmasan alakítható, a próbaidőt követően otthoni munkavégzéssel kombinálható
- 500 ezer Forint bruttó alapbér + forgalmi jutalék
- karrier-lehetőség: értékesítési vezetői, illetve később akár kereskedelmi vezetői pozíció, továbbá az Antares International Group szintű projektek koordinálása
Amennyiben az itt körülírt munkakör illik a személyiségedhez, a felsorolt kritériumoknak megfelelsz, és inspirál a kihívás, hogy egy nemzetközi szinten is sikeres, piacvezető vállalat nevében tárgyalhass nagy cégekkel és intézményekkel, akkor jelentkezz hozzánk értékesítési menedzsernek!
A human@antares.hu címre küldd fényképes szakmai önéletrajzod, plusz pár sort a szándékaidról, és hogy miért Te lennél a legjobb választás az Antares számára!
Szatymaz, 2024. június
Sustik Ferenc
ügyvezető igazgató
Antares Hungary Kft.