’IMPORT ÜGYINTÉZŐ AZ ANTARESNÉL’ – ÁLLÁSHIRDETÉS

 Az Antares Hungary Kft. irodai ülőbútorokat gyárt Szatymazon, amelyeket viszonteladók révén juttatunk el a felhasználókhoz. 1995-ben alapított Társaságunk egy 7 országon átívelő közép-kelet-európai cégcsoport tagja, mely szektorában a régió meghatározó szereplője, míg Magyarországon a legnagyobb hazai irodaszékgyártó.

Termékeink alkatrészeinek nagy részét és jó néhány készre gyártott széktípust is importból szerezzük be, ezt 3 fős beszerzési és készletgazdálkodási team végzi, amelybe most részmunkaidős, heti 20 órás munkakörbe keresünk egy új munkatársat.

Az import ügyintéző a beszállítókkal e-mail, skype, telefon útján tart kapcsolatot. E munkakör betöltőjének fő feladata, hogy felettese iránymutatása nyomán beszerzési megrendeléseket készít az ügyviteli rendszerben, megszervezi az áruk beszállítását, a szállítmányozókkal kitárgyalja a legkedvezőbb feltételeket, átveszi, ellenőrzi és adminisztrálja a beérkező áruk dokumentumait, vezeti a kapcsolódó nyilvántartást, és folyamatosan informálja a munkatársakat.

Az import ügyintéző munka tehát nagyrészt adminisztratív (’elintézem’) és kommunikációs (’megbeszélem’) feladatokból áll, alkalmanként tervezési és kreatív problémamegoldási kompetenciákat is igényel. A feladatkör betöltése akkor eredményes, ha az Antares vevői által megrendelt székek és alkatrészek a kellő időben és mennyiségben rendelkezésre állnak, a munkatársak a szükséges információkat kellő időben, pontosan megkapják.

Szükséges ismeretek:

  • szakirányú középfokú vagy bármely felsőfokú iskolai végzettség
  • tárgyalóképes angol nyelvtudás
  • stabil digitális írástudás

Előnyt jelent:

  • munkatapasztalat beszerzési területen
  • ügyviteli szoftver használatában gyakorlat
  • nagykereskedelmi, vagy külföldi munkatapasztalat
  • műszaki érzék
  • szatymazi vagy környékbéli lakos

Mint leendő munkatársaknak, az együttműködésünkben személyiségeink jellege, karaktereink összeillése kulcsfontosságú. Ezt reálisan személyes elbeszélgetéskor tudjuk kölcsönösen felmérni, de annyi támpontot előre is adhatunk, hogy az egyenes beszédben hiszünk, igényeljük a kezdeményezést, az önállóságot, a szakmai igényességet, és a humorérzéket sem szeretnénk nélkülözni. Tapasztalatunk szerint egészséges életmód és munkaszeretet alapoz meg optimális teljesítőképességet.

A munkához kínált feltételek:

  • 26 éve működő, stabil hátteret jelentő, szektorában piacvezető vállalat,
  • határozatlan idejű munkaszerződés, heti 20 órás foglalkoztatás, amelynek egy kis része a betanulást követően távmunkában is működhet,
  • bruttó bér belépéskor 120-140,000 Ft, tól-ig a végzettségtől és munkatapasztalattól függően, ami az önálló munkavégzésre betanulást követően legalább 10%-kal emelkedik,
  • a munkavégzés helye szatymazi irodánk, ahol a korszerű, kulturált munkakörnyezetet biztosítunk.

Ha úgy érzed, a fentiekben körülírt munkakör illik a személyiségedhez, a felsorolt kritériumoknak megfelelsz, és inspirál, hogy egy nemzetközi szinten is sikeres vállalathoz tartozz, nevében kommunikálhass, akkor jelentkezz hozzánk most!

A human@antares.hu címre küldd fényképes szakmai önéletrajzodat, plusz pár sort a szándékaidról, és arról, hogy miért Te lennél az Antaresnek a jó választás e munkakörbe!

Szatymaz, 2021. március

Szekszárdi Márta
készletgazdálkodási és beszerzési vezető